מכירה היא לא עניין פשוט. בעידן בו ניטשת תחרות עזה בין מכלול נותני השירות מדובר על אתגר מורכב שמעמיד את צוותי המכירה מול צורך לשפר את הכלים ואת היכולות על מנת להצליח למכור. לא פלא שבכל עסק או חנות דואגים להעמיד את אנשי המכירות המקצועיים והמיומנים שאכן יצליחו לנהל את התהליך בצורה יעילה, באופן שיביא בסופו של עניין להגדלת כמות הרכישות. יש לכם אנשי מכירות מנוסים אבל אתם לא מרוצים מהתוצאות? מחפשים דרך להגדיל מכירות ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלכם?

הדרך היעילה להגדלת מכירות

אם אתם אכן מעוניינים להגדיל את כמות המכירות ולהרחיב גם את מעגל הלקוחות שלכם אתם מוזמנים לשקול ברצינות הדרכת אנשי מכירות. מדובר על הדרכה מקצועית אותה מזמינים עבור צוותי המכירות שלכם. ההדרכה מועברת על ידי חברה חיצונית שמתמחה בתחום ההנחיה והמכירות. במהלך ההדרכה ילמדו אנשי המכירות שלכם על הפסיכולוגיה של הלקוחות, על הלך המחשבה שלהם בעת שהם עומדים מול עמדת המכירה ומתלבטים, ועל המילים הנכונות שיעזרו ללקוח להחליט לרכוש.

למידה ואימון אישי

מדובר על למידה תיאורטית שכוללת כללים וידיעות רבות. אבל זה לבד לא מספיק. כיוון שכדי לשפר יכולות חובה כי אנשי המכירות ינסו ליישם את הכלים שהם לומדים בשטח. מסיבה זו יכללו הסדנאות גם התנסות מעשית. ואכן במהלך הדרכת אנשי מכירות נערכות סימולציית מכירה ומעקב אחר הביצועים של כל אחד מאנשי המכירות. המטרה היא לוודא כי כל אחד מהמשתתפים בסדנה לומד מה עליו לעשות וכיצד עליו לנהל את תסריט המכירה בצורה היעילה ביותר כדי להגדיל את המכירה בסופו של דבר.

קבלו את חברת ההדרכה המומלצת

חושבים על העניין ברצינות? החלטתם שחבל על כל יום שעובר ואתם רוצים להקנות לעובדים שלכם את היכולות למכור ולסגור עסקאות? כדאי לכם להכיר את חברת Man & Mind. מדובר על חברה מקצועית אשר מתנהלת באמצעות מנחים מקצועיים מעולם הייעוץ והמכירות. הסדנה אכן תנחיל לכל אנשי המכירות שלכם יכולות מתקדמות וכלים מקצועיים שיעמדו לימינם במהלך תהליכי המכירה. את התוצאות אתם כבר תראו במאזן החודשי שלכם.

כתיבת תגובה