תפקיד ניהולי הוא תפקיד שדורש יכולות רבות. מנהל טוב מצליח לנווט את הארגון או את העסק ולהשיג יעדים. הוא מסוגל לכוון את כל הצוות לפעילות הנכונה ולהשיג תוצאות משביעות רצון. אולי יש אנשים שנולדו עם שרביט הניהול בידיהם, אבל רבים אחרים מתמודדים מול צורך להתפתח ולהתקדם, לשפר יכולות ולרכוש מיומנויות ניהול. כדי לשפר את היכולות ולהקנות למנהלים את הכלים הנדרשים להם ניתן להעביר סדנאות פיתוח מנהלים.

מה לומדים בסדנאות?

  • אחריות – בסדנאות ילמדו המנהלים לקחת אחריות על גבם. לזכור כי הם אלו שעומדים בראש הפירמידה והיות שכך הם אלו שצריכים לשאת את האחריות על כתפיהם. כאשר מנהל לוקח אחריות וממלא את המקום שלו בצורה נכונה, כל העובדים שתחתיו ממוקמים טוב יותר בהיררכיה של העסק.
  • האצלת סמכויות – מנהל מוצלח הוא כזה שיודע להאציל סמכויות, למנות אנשים ולחלק את התפקידים בצורה הראויה כך שהעובדים יקבלו את התפקידים שלהם ברוח טובה ובהבנה. כאשר מנהל מצליח לתת אמון בעובדים ולסמוך עליהם הארגון מתנהל בצורה נפלאה. שימו לב – אמנם האחריות מוטלת על כתפי המנהל, אבל הביצוע לעולם לא יכול להיות מוטל על אדם אחד בלבד.
  • אסרטיביות – מנהל צריך לדעת כיצד ללכת על קו האמצע של ההתנהלות האסרטיבית. מחד עליו לשמור על מעמדו ועל הסמכות שלו, ומאידך חובה כי האווירה בעסק תהיה נעימה והעובדים יחבבו אותו. ולכן עליו להיות תקיף והחלטי אך מצד שני עליו לשמור על אווירה טובה ולכבד כל אחד מהעובדים.
  • פיתוח יכולות – כדי לרכוש יכולות מעשיות תכלולנה סדנאות פיתוח מנהלים גם התנסויות בשטח ואימון מעשי, אלו נועדו להקנות למנהלים את הדרך הנכונה שתאפשר להם לנהל בצורה נכונה את הארגון או את העסק, להניע את העובדים כיאות וכך להצליח להשיג את המטרות בצורה מושלמת.

כך תקדמו גם אתם את המנהלים שלכם

מחפשים דרך לקדם את המנהלים בעסק? רוצים לתת להם את הכלים ואת היכולת לאחוז בהגה ולנווט ביעילות מקסימלית את העסק קדימה? פנו אל חברת Man & Mind וגלו כיצד גם המנהלים בעסק שלכם משפרים את הביצועים!

כתיבת תגובה